4e Sierteelt Marketing Event in teken van duurzaamheid

4e Sierteelt Marketing Event in teken van duurzaamheid

Op woensdag 25 maart a.s. organiseert de NIMA community Foodchain & Agrimarketing het 4e Sierteelt Marketing Event. Verschillende experts informeren de deelnemers tijdens deze editie over duurzaamheid, zowel binnen als buiten de sierteeltsector. En natuurlijk over kansen voor onze marketing en communicatie naar de markt en de consument.

Het Sierteelt Marketing Event wordt speciaal georganiseerd voor en door sierteeltmarketeers: de professionals in marketing, communicatie en sales binnen de sierteeltsector.

Tijdens de 4e editie van het event en staat 'de kracht van duurzaamheid' centraal. Deze NIMA community belooft dat het een informatief en inspirerend event gaat worden met prikkelende voorbeelden om er zelf in de praktijk mee aan de slag te gaan.

Duurzaamheid. Iedereen spreekt er over en doet er wel iets mee, maar wat is het en hoe geef je het begrip 'duurzaamheid' de juiste inhoud? En hoe vertaal je dit dan weer in de marketingstrategie en -activiteiten?
Duurzaamheid is soms heel vanzelfsprekend en ook weer lastig uit te leggen, omdat het zo'n breed begrip is.
Cruciaal is het bovendien dat de shoppers en consumers het gewoonweg verwachten, maar tegelijkertijd ook niet meer weten wat alle certificaten inhouden of deze helemaal niet zien.

Verschillende experts informeren de deelnemers deze vierde editie over duurzaamheid, zowel binnen als buiten de sierteeltsector. En natuurlijk over kansen voor onze marketing en communicatie naar de markt en de consument.

Organisatie
De organisatie is in handen van de NIMA community Foodchain- & AgriMarketing, afgekort FAM. Dit is het expertiseplatform met actieve leden in de marketing binnen de foodchain en de agri-business.
Initiatiefnemers en organisatoren van deze Sierteelt Marketing Events zijn: Cock van Bommel (voorzitter NIMA FAM en business development manager bij ErfGoed), Ronald van Schie (marketingadviseur Floradvies) en Caroline Nederpelt, (bestuurslid NIMA FAM en zelfstandig marketing-/communicatie-adviseur CARO Marketing in Vers).

Klik hier om in te schrijven

Bron: Goedemorgen

Deel artikel