Collectief nu Kalanchoe.nl

Collectief nu Kalanchoe.nl

De FPC Kalanchoë van Royal FloraHolland heeft na ruim 8 jaar haar collectieve promotielogo een restyling gegeven. Het collectieve logo voor de meest makkelijke en kleurrijke plant Kalanchoë heeft een update ondergaan. Het nieuwe logo behoudt de herkenning van het alom bekende huidige logo, maar is met de restyling weer helemaal van nu. Vanaf 1 april a.s. heet het collectief niet meer Always Kalanchoë, maar Kalanchoe.nl.

Met het nieuwe logo wordt afscheid genomen van de kreet 'Always', omdat inmiddels door de gehele keten heen algemeen bekend is dat de Kalanchoë jaarrond beschikbaar is voor iedere consument, geefmoment, binnen en buiten. Recent consumentenonderzoek in 2021 heeft duidelijk aangetoond dat het merendeel van de consumenten de Kalanchoë kent.

Het vernieuwde logo communiceert meteen waar de consument meer informatie over de Kalanchoë kan vinden, namelijk op www.kalanchoe.nl. De focus in het nieuwe 3-jaren promotiestrategie 2022-2024 ligt vrijwel geheel op de consument in de focuslanden Duitsland, Verenigd Koninkrijk en Polen.

Gezamenlijke aanpak Kalanchoë-telers
De collectieve promotie 'Always Kalanchoë' voor de bloeiende plant Kalanchoë is een initiatief van 17 kwekers en 5 veredelaars uit Nederland, België, Duitsland en Denemarken, allen lid van Royal FloraHolland. Royal FloraHolland faciliteert deze groep, Glastuinbouw Nederland organiseert en verzorgt het secretariaat en Sense marketing & more verzorgt de campagne. Voor meer informatie: zie www.kalanchoe.nl, op Instagram, Facebook & Pinterest.

Bron: Goedemorgen

Deel artikel