Akkoord promotieplan Campanulove
Geplaatst op 25 februari 2025
"De afgelopen periode heeft laten zien hoe geliefd de Campanula is. Met haar elegante klokvormige bloemetjes en symboliek van dankbaarheid en liefde, verovert deze veelzijdige snijbloem steeds meer harten in de bloemensector. Dankzij de steun van onze betrokken kwekers, leveranciers en creatieve partners kunnen we deze promotiecampagne verder uitbreiden. We kijken er enorm naar uit om deze campagne te begeleiden en samen met de sector te werken aan de verdere groei van het merk Campanulove."
Wat staat er op de planning?
- Nieuwe campagnes en promoties voor een bredere zichtbaarheid van Campanulove
- Samenwerkingen met bloemisten, kwekers en groothandelaren
- Inspirerende content en marketingacties om de vraag naar Campanula te stimuleren
"Om dit te realiseren, zetten we de komende twee jaar in op een sterkere digitale aanwezigheid, creatieve content en strategische samenwerkingen. We breiden onze online en sociale mediakanalen verder uit, ontwikkelen inspirerende campagnes en organiseren netwerk- en promotieactiviteiten om de zichtbaarheid van de Campanula te vergroten. Daarnaast investeren we in onderzoek naar de houdbaarheid en kwaliteit van de bloem, zodat we nog beter kunnen inspelen op de wensen van de markt. De komende maanden delen we meer updates over de geplande activiteiten en initiatieven."
Dit project wordt gedragen door alle aanvoerders van Campanulove, Royal FloraHolland, veredelaars/vermeerderaars: Sakata Ornamentals EMEA, Florensis Cut Flowers, Evanthia, PanAmerican Seed, Kwekerij Stadsland en creatieve bureaus StudioBlauw BV en PUCKSOLANGE.