'Meer Bloemen' opnieuw in Duitsland en Frankrijk
Geplaatst op 09 mei 2023
Voor de campagne zullen dit keer voornamelijk digitale media ingezet worden waaronder online video, digitale buitenreclame en social mediakanalen. De daarin getoonde campagnevideo zal op onderdelen worden geactualiseerd. Op Facebook, Instagram, Pinterest en TikTok inspireren we consumenten bovendien met passende content rondom bloemen-geef-momenten bijvoorbeeld.
Boodschap werkt
Recent consumentenonderzoek in Nederland, Duitsland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk liet zien dat consumenten nog steeds positief worden geprikkeld bij het zien van de campagne-uitingen. ‘We Hebben Meer Bloemen Nodig’ benadrukt dat consumenten willen genieten van wat belangrijk is, van alles wat het leven de moeite waard maakt. Dat er een sterke behoefte is aan positieve impulsen: aan meer liefde, meer samen, meer blijdschap. “Die boodschap werkt nog steeds”, concludeert campagnemanager Isabel Groot. “De gevoelens en gedachten die de campagne oproept zijn zeer positief. En zetten nog steeds aan tot het kopen van bloemen.”