Nieuw: Dolc’Amore
Geplaatst op 07 november 2022
De gedachte achter de nieuwe uitstraling komt vanuit een sterk groeiende consumentenbehoefte waarbij het goede gevoel van het geven en ontvangen centraal staat, in plaats van alleen de waarde van het product zelf. “Het geven van een prachtig cadeau geeft beiden een hartverwarmend gevoel. De verpakking en de merkboodschap ‘to love and be love in return’ weerspiegelen dit gevoel”, vertelt Gert Pligt, directeur van Pligt Professionals.
Met een gouden randje
Om het geefmoment extra te stimuleren heeft de verpakking een make-over gekregen. Zo is het gehele assortiment van Dolc’Amore gehuld in een stijlvolle gift verpakking. Elke variëteit heeft zijn eigen aardse kleur en is afgewerkt met een cadeaulint. Zo is elke plant een waar feest om te krijgen én om te geven; een amoureus geschenk met een gouden randje.
Onweerstaanbaar plantenschap
Het assortiment van Dolc’Amore omvat een ruim aanbod aan producten en collecties om de consument het gehele jaar te verleiden - van rozenrijkdom en begonia bloemenbom tot aan de beauty van het najaar; Princettia. Al deze juweeltjes zijn bovengemiddeld gevuld en beschikbaar in grote volumes. Dit alles zorgt voor een onweerstaanbaar plantenschap.
Met al deze ingrediënten tovert Pligt Professionals haar merk Dolc’Amore om tot een lovebrand; een merk waarvan consumenten een goed gevoel krijgen en waarover ze willen blijven praten. Dit goede en positieve gevoel staat echt aan de basis van het merk en zit ook in het hart van Pligt Professionals.
“De liefdevolle glimlach nadat iemand een Dolc’Amore cadeau doet of ontvangt, geeft ons elke dag een warm gevoel, daar doen we het voor”, zegt Gert trots. “Daarom zijn Dolc’Amore planten beeldschone bloeiers met een gouden randje."