Cupido schiet in de roos met lelies van Bredefleur

Cupido schiet in de roos met lelies van Bredefleur

Dark Secret, Viva la vida of Original Love… Zomaar een paar prikkelende namen van lelies uit het assortiment van Bredefleur. Met deze exclusieve lelies heeft Bredefleur op Valentijnsdag één doel: mensen met elkaar verbinden. Samen met zo'n vijfentwintig andere soorten zijn de lelies terug te vinden op de nieuwe website: www.bredefleur.nl, die vanaf vandaag online staat. Een site waar innovatie, verbinding en inspiratie centraal staat.

Niet alleen met het aanbod van speciale lelies probeert Bredefleur mensen te koppelen, ook worden een aantal bijzondere features ingezet. Zoals het zogenaamde BFF-platform: Bredefleur Friends. Via dit platform krijgen bloemisten met een passie voor lelies elke maand de mogelijkheid het podium te pakken en hun mooiste creaties te tonen. Door inspiratie te delen en elkaar creatief uit te dagen wil Bredefleur leliefans (BFF's) met elkaar in contact brengen. Het bedrijf wil zo verschillende ketens in de branche bij elkaar brengen met het idee samen meer te bereiken. Bloemisten die zich aanmelden ontvangen een BFF-welkomstbox met lelies, waarmee ze meteen aan de slag kunnen.

"Onze vader, een echte verbinder, is ons voorbeeld en wij willen nog een stapje verder gaan. Door alle schakels echt te 'connecten' kunnen samenwerkingen worden versterkt. Werken vanuit een 'win-win' dat geeft voldoening en is onze drive om verder te gaan", aldus Levi Evers, één van de drie eigenaren van Bredefleur en verantwoordelijk voor Verkoop & Marketing.

Veredelaars zien hun lelies groeien
Ook veredelaars kunnen op de website terecht, en wel om hun lelies te zien groeien. Veredelaars staan met hun bollen aan de basis van de lelieteelt en leveren met hun vakmanschap een grote bijdrage aan de originele leliesoorten van het bedrijf. "Door de hechte contacten met onze veredelaars en bollenkwekers, kunnen we echt vernieuwend zijn en de keten veranderen met volop ruimte voor innovatie",  vult Thomas Evers aan, die tezamen met zijn andere twee broers één van de eigenaren is van Bredefleur en verantwoordelijk voor Bolleninkoop & Teelt.
?
Veel aandacht voor medewerkers
Verder is op de website veel aandacht voor (nieuwe) medewerkers. Volgens Peter Evers van Personeel & Organisatie, één van de eigenaars, is dat een bewuste keuze. Hij wil met zijn mensen een duurzame relatie opbouwen. "Wat je zaait, zal je oogsten, zei mijn opa altijd. En hij had gelijk. Samen ga je bouwen. Je geeft iets en je ontvangt iets, waarbij het mes aan twee kanten snijdt. Daarom streeft ons bedrijf naar intensieve samenwerking op lange termijn en krijgen werknemers een duurzaam begeleidingstraject aangeboden, dat hen de ruimte geeft zich te ontwikkelen en te groeien."

De internationale leliekwekerij Bredefleur in Moerkapelle én Luttelgeest is een familiebedrijf, opgericht door Piet Evers en in 2019 overgedragen aan zijn zonen Peter, Thomas en Levi. Het bedrijf wil door verbinding met leveranciers, relaties en medewerkers de keten ten goede veranderen; met duurzame afspraken en groei voor iedereen. Door op deze manier samen te werken kan het bedrijf exclusieve lelies kweken van hoogwaardige kwaliteit, geproduceerd met respect voor mens, natuur en dier.

Bron: Goedemorgen

Deel artikel