De Jong Plant lanceert online verkoopprogramma
Geplaatst op 22 december 2020
"Nu veel fysieke winkels gesloten zijn is het nog belangrijker geworden om een online programma gereed te hebben ter ondersteuning van de e-commerce platformen en koppelingen. De afgelopen periode is er hard gewerkt aan een beeldbank waarin productfoto's, inspiratiemateriaal en informatie is verzameld waar klanten en partners achter een login alles kunnen downloaden voor een compleet en professioneel verkoopprogramma", aldus de kwekerij.
"De afgelopen jaren heeft De Jong Plant B.V. een breed netwerk opgebouwd in binnen- en buitenland. De Hortensia is een perfecte plant voor de webverkoop, zowel in een halfwas Hortensia variant als in een eindproduct. Om de producten in de vroege levensfase al voldoende verkoopwaarde mee te geven zijn hiervoor verschillende verpakkingsvormen en informatiedragers beschikbaar. De meeste verkoopconcepten waaronder Black Diamonds, Endless Summer, Forever&Ever, Magical Hydrangea en de Music Collection zijn in 2 en 5 liters beschikbaar in het verkoopprogramma. Voor alle varianten qua potmaat en verpakking heeft De Jong Plant hoge resolutie foto's beschikbaar gesteld, in combinatie met exclusieve sfeerbeelden."
Bron: Goedemorgen
Meer nieuws