Eerste metaverse van de sierteelt: Future Garden
Geplaatst op 20 december 2022
Vanuit de kracht van de groep en vanuit de uniciteit van de labels streeft FM Group ernaar om elke klant in de wereldwijde sierteeltsector te bedienen op de manier die het beste bij hen past. "Want elke klant is uniek, en zo zijn de labels van FM Group dat ook."
FM Group richt zich op het versterken van elke schakel in de sierteeltsector. Zo wordt er meer verteld over FM Academy, een kennisplatform voor iedereen in de sierteeltsector. Waar masterclasses en workshops worden aangeboden, maar ook volledige omscholingstrajecten. Ook wordt er meer uitleg gegeven over het initiatief circles.fm, wat vorig jaar is gelanceerd, en waarom duurzaamheid niet meer weg te denken is uit deze sector. Bovendien lanceert FM Group ook iets nieuws. Namelijk de allereerste metaverse van de sierteeltsector, genaamd Future Garden. "Een nieuwe wereld, waar de mogelijkheden voor klanten, kwekers en collega’s nog minder grenzen kennen. Zo zijn de eerste 24/7 beursstands nu al te bezoeken in de Expo (één van de onderdelen van Future Garden). Deze Expo wordt mede mogelijk gemaakt door een aantal partners van FM Group: Holstein Flowers, Bredefleur, Zentoo, Nolina Kwekerijen, Green Collect Sales, Parfum Flower Company, David Austin Roses, Montana Lisianthus en Dijou Roses. Kortom, er valt genoeg te beleven op de stand van FM Group op de IPM."