Decorum Marketing Event in WHC groot succes

Decorum Marketing Event in WHC groot succes

Afgelopen donderdag 18 januari vond het eerste Marketing Event van Decorum plaats in het World Horti Center. Het doel van deze middag was de kennismaking en samenwerking versterken, tussen de marketing afdelingen van klanten (exporteurs) en personen die verantwoordelijk zijn voor de marketing van Decorum en aangesloten kwekers.

Het was een interactieve middag, waar een ieder mee werd genomen in de wereld van Decorum onder het motto 'Think Ahead, Grow Together'. "Naast klanten waren ook diverse van onze kwekers (van het eerste uur) aanwezig om te vertellen over het ontstaan van Decorum in 1999, de historie en hoe het merk 25 jaar later, in 2024, er voor staat. Onder andere Hofland Flowering Plants, Rob Van Dijk Van Dijk Flowers, Jaap Moerman, Ten Have Plant, Oudijk Gerbera, Hugo van Duijn, Arcadia chrysanten", aldus Decorum.

Middels een QR-code kregen alle aanwezigen een sneak preview van de Decorum content/press page, waar flyers, brochures, foto's etc. kunnen worden gedownload en beschikbaar zijn voor (eind)klanten. "Dit zal vanaf nu een tool zijn waar exporteurs en klanten gebruik van kunnen maken. Mocht jij daar ook interesse in hebben, neem dan contact met ons op!"

Als kers op de taart kreeg iedereen een exclusieve Decorum mixdoos met chrysanten én een goed gevulde, duurzame goodiebag mee naar huis, met daarin onder andere verrassende producten van Charl Goossens & Jack Goossens.

Bron:

Deel artikel