Volop inspiratie bij event The Orchid Growers

Volop inspiratie bij event The Orchid Growers

Verrassend en energiek. Dat was het eerste Inspiration Event van The Orchid Growers. Donderdag 13 april organiseerde het orchideeënplatform voor haar klanten een middag die in het teken stond van hun samenwerking met het fashionmerk A fish named Fred.

Henk de Jong, commercieel manager bij The Orchid Growers, trapte het event af met een presentatie over de ontwikkelingen in de wereld en het bedrijf. Henk: “Data, digitalisering, duurzaamheid, articifial intelligence; de ontwikkelingen gaan hard en wij willen daarin vooroplopen.” Daarna nam Rob Schalker, eigenaar van A fish named Fred, het publiek mee in de filosofie van het eigentijdse kledingmerk. Kern van het verhaal: kies je voor blending of branding? Schalker koos voor het laatste. Met eigenzinnige printjes, unieke samenwerkingen en een duidelijke knipoog onderscheidt hij zijn merk van de massa.

De middag werd compleet gemaakt met lekkere hapjes van NON en livemuziek door het muziekduo Jip & Daym. “Maar bovenal door de interesse en het enthousiasme van onze klanten,” aldus een enthousiaste Henk de Jong.

The Orchid Growers maakte eerder dit jaar bekend een unieke samenwerking te hebben met het kledingmerk A fish named Fred. Hun zomercollectie staat dit jaar in het teken van Brazil. “Daar horen natuurlijk orchideeën bij”, aldus Henk de Jong. “Samen met Fred hebben we een exclusieve orchideeënprint ontworpen, welke is doorgevoerd op polo’s en caps. Deze hangen nu in hun winkels over heel de wereld.”

Bron:

Deel artikel