Extra sierteeltcampagne in september van start
Geplaatst op 26 juni 2020
De collectieve campagne, die consumenten direct aanzet om bloemen en planten te kopen, is het resultaat van een positieve samenwerking tussen ruim 30 internationale partijen. Een brede vertegenwoordiging van stakeholders die ondanks de coronacrisis bereid is om tijd en geld in de campagne te steken. Bloemenbureau Holland, coördinator van de campagne, is erg blij met de bijdragen en doet zelf ook een flinke duit in het zakje.
Bloemen en planten overbruggen afstand
'Fill the distance with beauty' staat stil bij de onderlinge emotionele en fysieke afstand die we ervaren sinds het begin van de coronacrisis. Afstand die we juist met bloemen en planten zo krachtig kunnen opvullen. Zoals country manager Nederland van BBH Simone Dussine het verwoordt: "Planten en bloemen zijn logische producten om invulling te geven aan gemis. We hebben de afgelopen periode gezien hoe vanzelfsprekend bloemen en planten blijdschap, hoop en geluk symboliseren."
To be continued
Hoe de campagne er precies uit gaat zien en via welke kanalen gecommuniceerd gaat worden, is momenteel nog niet in detail bekend. Wel is helder dat 'Fill the distance with beauty' het overkoepelende thema wordt, dat in de verschillende landen vertaald zal worden naar een passende titel. Uiteraard zal Bloemenbureau Holland voor september alle informatie over de campagne bekend maken.
Ook bijdragen of nog vragen?
Geďnteresseerd om ook bij te dragen aan de campagne of heb je nog vragen? Neem dan contact op met Simone Dussine, country manager Nederland, via s.dussine@bloemenbureauholland.nl.
Bron: Goedemorgen
Meer nieuws