Nieuwe huisstijl HilverdaFlorist
Geplaatst op 04 maart 2020
"De nieuwe huisstijl past bij de nieuwe identiteit van HilverdaFlorist en gaat bijdragen aan een grote herkenbaarheid in binnen- en buitenland", reageert Sneek. "Het nieuwe beeldmerk is een symbool dat staat voor samenwerken en verbinden. Als veredelaar staan we aan het begin van de keten en vinden wij het belangrijk om sterke lange termijn samenwerkingen aan te gaan met onze partners, klanten en leveranciers. Dit is bijvoorbeeld terug te zien in het wereldwijde sales netwerk dat we hebben en onze eigen productielocaties in Colombia, Kenia en India. Hierdoor kunnen we wereldwijd alle klanten voorzien van de beste producten en adviezen."
De identiteit van HilverdaFlorist
"De missie voor de toekomst is simpel: uitblinken in alles wat we doen. Om dit te bereiken richten we ons op vier kernwaarden: innovatie, ambitie, partnerschap en betrouwbaarheid. Deze waarden bepalen onze werkwijze en strategie voor de komende jaren en zijn onze belofte aan onze partners en klanten. In onze huisstijl wordt naast de corporate groen, ook vier kleuren gebruikt die een kernwaarde uitdragen."
"Het gebruik van de volledige naam benadrukt de afkomst van beide organisaties. Hilverda als wereldleider op het gebied van Alstroemeria, Dianthus en Limonium en Florist Holland als marktleider op het gebied van Gerbera's. Beide namen onderstrepen de geschiedenis van de organisaties en de ruim 45 jaar ervaring in veredeling en vermeerdering. Daar zijn we trots op en zorgt er ook voor dat we als HilverdaFlorist nog succesvoller kunnen zijn", aldus Sneek.
Tegelijk met de nieuwe huisstijl is ook het begin van de corporate website gelanceerd: www.hilverdaflorist.com. Tijdens de FlowerTrials zal in de presentatie aan de Mijnsherenweg veel aandacht zijn voor de nieuwe identiteit.
Bron: Goedemorgen