Nieuwe huisstijl voor Vreugdenhil Bulbs & Plants

Nieuwe huisstijl voor Vreugdenhil Bulbs & Plants

Potplanten- en bollenkwekerij Vreugdenhil Bulbs & Plants is vanaf vandaag te herkennen aan een nieuw logo en passende huisstijl. De nieuwe huisstijl van de kweker sluit aan bij de vernieuwde identiteit van het bedrijf en is daarmee klaar voor de toekomst.

Met het nieuwe logo komt ook een nieuwe pay-off: 'growing together', letterlijk vertaald 'samen groeien'. "Samenwerken is een van onze belangrijkste kernwaarden. Dit doen we intern met onze collega's en teams, maar zeker ook extern! Denk aan onze partners, leveranciers, klanten en onze collega-Decorum-kwekers. Samenwerken zit diep in ons DNA", aldus Jochem en Marjolijn Vreugdenhil

Ontwikkeling nieuwe huisstijl
Voor het ontwikkelen van de nieuwe huisstijl, is de kweker begin dit jaar met StudioBlauw aan het ontwikkelingstraject begonnen. "Na een uitvoerige brainstorm en het proberen van diverse concepten, zijn we uiteindelijk samen tot dit resultaat gekomen. Het nieuwe logo bestaat uit twee blaadjes, die samenkomen en de V vormen van Vreugdenhil Bulbs & Plants. De hartvormige V staat voor passie, liefde en verbondenheid, wat ook belangrijke kernwaarden zijn voor ons bedrijf. We zijn enorm trots op het resultaat en gaan de komende tijd eraan werken dit te integreren in ons bedrijf. Zodat we dit ook zichtbaar kunnen gaan uitdragen", aldus Jari Kampert, marketing manager bij Vreugdenhil.


Bron: Goedemorgen

Deel artikel