RFH deelt onderzoek naar tevredenheid klanten

RFH deelt onderzoek naar tevredenheid klanten

Royal FloraHolland voert jaarlijks een klanttevredenheidsonderzoek uit onder leden en kopers voor inzicht in de tevredenheid over de dienstverlening en het vertrouwen in de organisatie. De veiling deelt de bevindingen transparant om de coöperatie samen nog beter te maken, zo laat Royal FloraHolland weten.

"De resultaten van het klanttevredenheidsonderzoek geven ons goed zicht op hoe leden en kopers onze dienstverlening ervaren. Zo laat het onderzoek zien waar onze leden en kopers tevreden over zijn, zoals onze financiële dienstverlening en de klok als goed in- en verkoopinstrument. Met daarbij een hoge waardering voor onze 100% betaalzekerheid voor kwekers. Daarnaast zien we ook waar verbetering gewenst is: de logistieke performance van klokproducten, de prijs/waarde verhouding van het vastgoed en onze communicatie over de (strategische) ontwikkelingen binnen de coöperatie en Royal FloraHolland als bedrijf."

Bekijk hier de belangrijkste resultaten

Bron: Royal FloraHolland

Deel artikel