'Thursd Online Trade Fair nu al groot succes'

'Thursd Online Trade Fair nu al groot succes'

Onlineplatform Thursd houdt tussen 1 en 14 oktober een internationale online trade fair. Vele gerenommeerde bedrijven hebben inmiddels een stand gereserveerd. Zo kunnen zij toch internationale aandacht genereren voor hun producten en diensten, wanneer deelname aan de gebruikelijke fysieke beurzen voor hen dit jaar geen optie is.

Diverse veredelingsbedrijven, waaronder Dümmen Orange, Royal Van Zanten, Anthura, Evanthia en De Ruiter, schreven zich al snel na de bekendmaking in voor de Thursd Online Trade Fair (#TOTF2020). Ook kwekersgroepen zoals Marginpar, DecoFresh, Decorum en Addenda en individuele kwekers zoals Nolina en Gerbera United zijn aanwezig op deze online beurs.

Marcel de Romph van Thursd vertelt: "Het mooie van een stand op de TOTF2020 is dat je online heel goed zichtbaar bent. Bedrijven met een online stand krijgen een opvallende plek op de homepagina van Thursd. Die homepagina is onze beursvloer, waar de bezoeker een stand 'binnenloopt' door erop te klikken. Standhouders profileren hun bedrijf, producten en diensten in hun online stand. Hun webpagina's blijven ook na de #TOTF2020 op Thursd zichtbaar en goed vindbaar. Daarbij bieden we opties voor extra publiciteit in onze nieuwsbrieven en op onze sociale kanalen. Ik ben blij dat ook bedrijven zoals MPS, Broekhof en Holex zich inmiddels hebben aangemeld, zodat het voor steeds meer mensen in de bloemenbranche interessant wordt om de #TOTF2020 van Thursd te bezoeken."

De hele wereld volgt Thursd
De verwachting is dat het aantal bezoekers van de website begin oktober een stuk hoger ligt dan op dit moment. De laatste maanden groeit Thursd in bereik elke maand met ongeveer 20%, zowel op de website als via de sociale kanalen. "Tijdens de #TOTF2020 zullen standhouders op de online beurs ook hun eigen netwerk aansporen te gaan kijken naar Thursd", aldus Marcel de Romph. "In deze coronatijd zien we dat online engagement een belangrijke meerwaarde biedt ten opzichte van de bestaande contactmogelijkheden. Thursd loopt hierin voorop met deze online trade fair; het begin van een nieuwe trend. Geďnteresseerden raad ik aan contact met ons op te nemen voor meer informatie."

De mensen en bedrijven die op Thursd staan of worden genoemd, zoals kwekers, veredelaars, handelaren, influencers en designers, delen massaal de verhalen van Thursd op hun eigen sociale kanalen. Op deze manier bereiken zij veel mensen die vervolgens weer naar Thursd gaan om meer te weten te komen. De bezoekers van de Thursd-website zijn afkomstig uit 87 landen. De VS, Nederland, het Verenigd Koninkrijk, Duitsland en Frankrijk zorgen samen voor ruim 70% van de bezoekers.

Thursd (www.thursd.com) is een internationaal online platform/magazine met verhalen van en over bedrijven en personen in de sierteelt. Met deze 'stories' verbindt Thursd de keten, vanaf de veredelaar tot aan de consument.

Bron: Goedemorgen

Deel artikel